Odbiorcami Projektu były dzieci i ich rodzice, pracownicy i pracodawcy w różnych branżach, którzy wypełniali anonimowo testy bezpieczeństwa.
‘W ciągu 12 miesięcy wypadkom przy pracy ulega prawie 200 000 osób. Wiele z tych osób staje się niepełnosprawna, niektórzy tracą życie”.
Celem projektu było zwiększenie świadomości w społeczeństwie dotyczącej wypadkowości przy pracy, a w konsekwencji zmniejszenie ilości tych wypadków. Projekt miał na celu zwrócenie się poprzez dzieci do pracowników i pracodawców, czyli ich rodziców i najbliższych. Dodatkowo przeprowadzenie działań i zajęć związanych z projektem buduje w dzieciach od najmłodszych lat świadomość konieczności dbania o bezpieczeństwo własne i bliskich.
„Dziecko, które pyta rodzica o bezpieczeństwo w pracy, ma szczególny sposób oddziaływania na niego. Rodzic czuje się odpowiedzialny za dziecko, chce móc zawsze sprawować nad nim opiekę, a zarazem chce być dla niego autorytetem. Rodzic może też podświadomie wiązać bezpieczeństwo w pracy ze swoim zdrowiem i możliwością długotrwałego sprawowania opieki nad swoim dzieckiem. Te podstawowe emocje, którym ulega niemal każdy rodzic, mogą wpłynąć pozytywnie na stosunek do problemu bezpieczeństwa w środowisku pracy”.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO – OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Szanowni Państwo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Wasze dane osobowe, jest Przedszkole Nr 99 z siedzibą os. Stalowe 10, 31-921 Kraków
Wasze dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę.
Informujemy, że:
Macie prawo do żądania od administratora dostępu do Waszych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Macie prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest warunkiem realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę, określonych w przepisach prawa.
Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości świadczenia usługi, o którą się Państwo staracie.
Podstawę prawną przetwarzania Waszych danych stanowi art. 6 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), tzn. dane będą przetwarzane na podstawie Waszej zgody lub na podstawie przepisów prawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych – e-mail: iod.mjo@um.krakow.pl.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO – OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Szanowni Państwo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Wasze dane osobowe, jest Przedszkole Nr 99 z siedzibą os. Stalowe 10, 31-921 Kraków
Wasze dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę.
Informujemy, że:
Macie prawo do żądania od administratora dostępu do Waszych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Macie prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest warunkiem realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę, określonych w przepisach prawa.
Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości świadczenia usługi, o którą się Państwo staracie.
Podstawę prawną przetwarzania Waszych danych stanowi art. 6 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), tzn. dane będą przetwarzane na podstawie Waszej zgody lub na podstawie przepisów prawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych – e-mail: iod.mjo@um.krakow.pl.